גוגל אדוורדס Google AdWords

קבלו ייעוץ בחינם:

גוגל אדוורדס הוא כלי משוכלל שפיתח מנוע החיפוש גוגל עבור מפרסמים שמעוניינים להופיע בעמוד ה-1 כאשר רושמים שם של מוצר או שרות בחלון החיפוש בגוגל תופיע המודעה שלכם, בכניסה אל הכלי נגלה שניתן לבדוק בקלות כמה גולשים חיפשו החודש את המוצרים שלי או השירותים שנותן העסק שלי.

 גוגל אדוורדס איך מתחילים?

1. נכנסים לקישור הבא : https://www.google.co.il/adwords/

2. מתגברים על הבקשה לרישום המילים שצריך למלא בחלון או נרשמים עם ה-Gmail שלכם דרך כפתור הכניסה למעלה בצד ימין, תלחצו יפתח לכם חלון בצד ימין תצטרכו לרשום את כתובת המייל שלכם וסיסמה, וכך תתפטרו מהבקשות למלא את המילים בחלון.

3. בחלון בצד ימין באמצע יש לך אפשרות  בחירה בסוגי התאמה של החיפוש עליכם לסמן "מדויקת" אם ברצונכם לדעת במדויק כמה חיפושים יש למילת מפתח ולא לכל המשפה של מילת המפתח.

4. רושמים את שמות המוצרים והשירותים שלכם לוחצים חפש ותיפתח לכם הרשימה של המוצרים והשירותים שלכם עם כמות החיפושים של החודש האחרון במנוע החיפוש גוגל.

גוגל אדוורדס מגלה לך על המתחרים שלך

המון בעלי עסקים היו רוצים לדעת איזה מוצרים ושירותים המתחרים שלהם מפרסמים ברחבי הרשת ובגוגל,  גוגל אדוורדס נותן לכם אפשרות לדעת בצורה קלה ונוחה את המילות מפתח שמקדם המתחרה שלכם, או אילו מילות מפתח יש באתר של המתחרה שלכם, איך בודקים? ממשיכים מאותו המקום שנגמר סעיף 4 ובמקום לרשום את שמות המוצרים שלכם בחלון חיפוש הגדול יורדים טיפה יותר למטה ומגלים חלון קטן שרשום שם אתר, שם רושמים את שם האתר של המתחרה שלכם ורואים את כל המילות מפתח של האתר שלו.

 כמה עולה לפרסם ב גוגל אדוורדס?

הפרסום ב גוגל אדוורדס הוא בהתאמה לתקציב של העסק, זאת אומרת שטכנית אפשרי ב גוגל אדוורדס לפרסם גם בסכום של שקל ליום, אין הגבלה של מינימום לפרסום אבל התשלום ב גוגל אדוורדס הוא עבור הקלקות של גולשים על המודעה שלכם אתם מגדירים מראש את  הסכום שאותו אתם מעוניינים להשקיע לקליק בנפרד לכל מילת מפתח ומגדירים את הסכום המקסימום ליום ו גוגל אדוורדס לבד מפרסם את המודעה לפי המילות מפתח שבחרת וברגע שהמחיר מגיע לסכום שהגבלתם המודעה מפסיקה לפעול עד ליום המחרת שבו שוב מתחיל תקציב חדש לאותו יום שקבעתם מראש.